niedziela, 30 czerwca 2013

Kawałek skarpowej przyrody... na dobry weekend :)


Przede mną baaardzo ciężka niedziela... I chyba właśnie dlatego dziś leniłam się jak najgorszy leń ;) Chciałam wyplewić chwasty w ogródku, ale ziemia była jeszcze zbyt mokra... Za to siedziałam sobie w cieplutkim słońcu i leniwie cykałam fotki skarpowej przyrodzie.... tej ogrodowej i tej dzikiej ;) Zostawiam Was z fotkami na dobrą niedzielę. Nie wiem kiedy pojawię się tu znów, więc życzę miłego weekendu i wspaniałego  początku nowego tygodnia!





buda-bacówka zbudowana dla Pająka...
tylko przypadkowo znalazł się w niej kot ;)))




















nikeinikei (gość) 30 czerwiec 2013
Ślicznie :)
A w budach dla naszych psów to Baba sie bawi.Jedna jest taka duża,że ona tam swobodnie stoi i domek sobie z niej robi :)
iw (gość) 30 czerwiec 2013
Widzę, że i Ty kochasz zdjęcia. :)
Mnie czeka bardzo ciężki tydzień, dlatego odetchnęłam wczoraj i zostawiam sobie jeszcze troszkę luzu dzisiaj. Ale nie przez cały dzień.
O sukcesie pierwszej części zadań, które musiałam ostatnio pokonać, napisałam. Teraz mam nadzieję, że wyrobię się ze wszystkim....
Tobie też życzę powodzenia!
iw
asior1122 30 czerwiec 2013
Oglądając Twoje zdjęcia jak zawsze się rozmarzyłam :)) U Ciebie panuje taki błogi spokój...Coraz częściej się łapie na tym że myślę o przeprowadzce do jakiejś leśnej głuszy.....Och gdyby to było takie proste....:)
Mam nadzieję że poradzisz sobie ( jak zwykle) ze wszystkimi przeciwnościami losu....
Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego tygodnia :)
pani X
afi-emigrantka (gość) 30 czerwiec 2013

mój Boże, w takim malowniczym otoczeniu na pewno wróciłaby mi chęć do życia! jak wyczarować sobie tak urokliwy skrawek raju na ziemi? widocznie na niebo nie zasłużyłam.....

ach, poczułam nawet to czyste powietrze :)))))
i podrapałam za uszkiem kota! :D


p.s.
czy mi się zdaje, czy ten sympatyczny faficzek się do nas ze zdjęcia uśmiecha? :)))))
ognista (gość) 30 czerwiec 2013
piękne niedzielne foty;)
Taita (gość) 30 czerwiec 2013
O jaaa! Nasturcje! To takie typowo polskie kwiatki - przypominają mi czasy spędzone w kraju. Kiedyś mnóstwo ich rosło koło mojego domu.

Dobrego tygodnia dla Ciebie :)
Magadalena88 (gość) 30 czerwiec 2013
czy widziałaś o której godzinie dodałaś notkę? :)

Zdjęcia jak zwykle niezwykłe :)
żabka (gość) 30 czerwiec 2013
Ale masz tam ładnie, pozazdrościc tych kolorów i zwierzaczków...
Daglezja (gość) 30 czerwiec 2013
Przeurocze.:))))) Kocham nasturcje,róże,koty,psy i wszystko co żyje:))))
Pozdrawiam pięknie.:)
pelnoletnia 01 lipiec 2013
Dziękuję kochani za wszystkie miłe słówka, hehe, raj na ziemi to może i jest, mój prywatny raj, ale nawet tutaj diabelski pech mnie spotyka, o czym może napisze później ;)

Afi - każdy zasłużył na swoje niebo! Możesz stworzyć kawałek swego, choćby sadząc kwiaty na balkonie ;))) Tylko błagam: nie Faficzek, to jest Pająk! :)))

Taito - nasturcje możesz mieć i u siebie, ja zawsze je miałam na balkonie, jak chcesz, to ci nawet nasiona wyślę, zasadzisz wiosną i będziesz mieć odrobinę Polski w Irlandii :))) Wiesz, że kwiaty nasturcji są jadalne? Można je dodawać do sałatek!

Madzia - widziałam, myślałam, że się wyrobię do dwunastej, minuty mi zabrakło :) I tak notka została dodana w niedzielę, zamiast w sobotę!

daglezjo - ja też, ja też!!! :)
jagna (gość) 01 lipiec 2013
Ode mnie jedno słowo - PRZEPIĘKNIE!
Maria1955 01 lipiec 2013
Przepiękne są te Twoje fotki, przycupnę na dłużej i nacieszę oczy cudnymi kolorami :)))))
Cieplutko pozdrawiam i uśmiech zostawiam :))))))))))
mama miliona i oliwki (gość) 01 lipiec 2013
cudnie u Ciebie na tej Skarpie.
poczasie 02 lipiec 2013
koty to tak jak motocykliści ... są wszędzie :)
iwona - ona ma siłę (gość) 02 lipiec 2013
przepiękne te Twoje zdjęcia!
elfik (gość) 03 lipiec 2013
Nie wiem co spowodowalo ze na moje esmsy nie odpowiadasz ale widze ze i tutaj tez cie nie ma wiec pewnie cos jest nie tak pooczekam az sie pojawisz odezwiesz chociaz powiem ci ze nera mam na takie czekanie sciskam elfik
pełnoletnia (gość) 03 lipiec 2013
Elfik, ja zmieniłam numer telefonu... I jakoś tak zabiegana jestem, jeszcze chyba nikomu nie dałam nowego... Jestem poza zasięgiem ;)))) Ale sie poprawię! Napisz mi na znajomych swój nr to napiszę do Ciebie bo tez tak często zmieniasz numery, że już nie wiem który jest twój!
Reno17 03 lipiec 2013
Jak widzę Twój ogród rośnie.Zdjęcia są piękne.Kot uroczy ,a budka jeszcze ładniejsza......:))
masz co robić i masz gdzie odpoczywać.....:))
Dzięki za miły komentarz....
Pozdrawiam
Megan (gość) 04 lipiec 2013
jakie śliczne fotki, naprawdę są urocze
sza... (gość) 04 lipiec 2013
ja to się bałam, że nie wrócisz... co nie kliknę to zablokowane... ale do rzeczy, piękna ta Wasza skarpa:) i wzajemnie udanego, u mnie też kiedyś słońce zaświeci:)
nakrancunieba 04 lipiec 2013
Piękne te kwiatuszki u Ciebie :) U mnie w tym roku zbytnio nie obrodziły bo zakręcona Basia zapomniała nawieźć je na wiosne. No zdarza się;)
To kociątko urocze :) Pamiętam jak rok temu nasz Franek był taki.
Pa i pozdrawiam słonecznie :)
amasja 05 lipiec 2013
Ślicznie masz na tej Twojej Skarpie:) a Pająk i kot świetnie tam pasują. Nie wyobrażam sobie domu bez zwierząt, ogrodu, kwiatów...
Z poprzedniej notki uśmiałam się....To prawda. Ogórki są tanie ale te co kupiłam, przez noc zamieniły się w lodówce w... glutowatą ciapę. Pewnie więcej tam było nawozu niż ogórka...Pracy może i dużo ale przynajmniej wiesz co jesz:) Brawa za uratowanie świerka:)
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu Skarpowiczom:)))
pełnoletnia do Sza (gość) 05 lipiec 2013
Wróciłam, wróciłam, ale za to teraz Ty zablokowana a ja hasełka nie mam :((
Cyanna (gość) 06 lipiec 2013
Piękne zdjęcia! Zakochałam się w tej Twojej skarpie :)
sensualnie (gość) 06 lipiec 2013
Cóż za czworonożni przyjaciele. ;)
ania752 06 lipiec 2013
Sliczne czworonogi :) Pozdrawiam
elfik (gość) 07 lipiec 2013
Nie zmieniam nr telefonu tylko zmienialam teraz mam ten co mialam ktory ci zaraz na znajomi podam ha ha ha no to pa
lopik222 08 lipiec 2013
Pracuje już czwarty tydzień jest super przez osiemnaście lat pracy w szpitalu nie usłyszałam tylu ciepłych słów na temat swojej pracy co od Niemców, w tak krótkim czasie .W opiekę nad starszymi wkładam serce i to jest docenione .Pozdrawiam i lecę dalej czas mnie goni. Sława
Wędrowiec (gość) 09 lipiec 2013
I przyjrzał się Wędrowiec Skarpie ponownie a w sercu pojawiła się tęsknota.Oj wiele bym dał by tam stanąć stopą wędrowną z Podróżniczką,jeno wszystko się pozmieniało...ale zawsze jest Nadzieja,że Podróżniczka i Wędrowiec zajrzą na Skarpę,by razem z Właścicielami podziwiać to przepiękne miejsce...a bacówka przepiękna,jakże oryginalna a Kwiaty....cudowne...pozdrawiamy CIEPLUTKO...
babazakolkiem 09 lipiec 2013
Jakie masz śliczne róże i nasturcje! :D
Pieska też fajnego :)) Wcale się nie leniłaś, tylko zbierałaś siły na nowe wyzwania :D
A ja mam wreszcie mam notkę o wypadzie na sycylię :)
Buziaki słoneczne!
pkotwica 10 lipiec 2013
Witaj pełnoletnia. Jestem ciekaw, jakie teraz zwierzątko przygarniesz? Zdjęcia profesjonalne. Pozdrawiam słonecznie.
mamamarzynia (gość) 10 lipiec 2013
A mnie wciąż piep... urzędnicy trzymają z papierami na budowę, buuu :-(
Czy stawiasz od nowa, czy przenosisz, procedury są te same, bo tuzin ważnych wałkoni chce zarobić. I jeszcze kazali nam się cieszyć, że w ogóle dostaliśmy warunki zabudowy, bo to jest teren rolniczy.
całuję Cię serdecznie - wciąż czekająca na ukochany domek Marzynia
jolanda (gość) 10 lipiec 2013
Prześlicznie - widzę, że harujesz, bo ogród sam nie powstał. Piękne zdjęcia.. Tworzysz klimatyczne miejsce:)
wymiana rozrządu białystok (gość) 19 lipiec 2013
Świetne fotki.
Trzy zdjęcia w jednym wierszu - to może pomysł na tapetę do telefonu. Takie stosują telefony Avila.
Denis (gość) 30 lipiec 2013
ekstra kolekcja fotek, naprawdę miło się ogląda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. To inspiruje! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...